sobota, 4 maja 2013

                                                 Opowiadanie
Kiedy Ross wyszedł Dominik natychmiast pobiegł do Agaty z pytaniami:

-z kąd ty go znasz????

-jak i gdzie go poznałaś?????

-na basenie uratował mi życie-powiedziała uśmiechnięta Agata

-jutro mamy randkę dlatego nie wcinaj nam się dobrze???

- ok ale o której godzinie????

-16.00 a co?????

-mam o 14.00 spotkanie z całym zespołem R5

-że co???? omg Ross cię przyjął???

-on tak ale Ratliff,Riker,Rocky i Rydel muszą zobaczyć moje propozycje.

-no to powodzenia ci życzę ale wątpię czy cię zechcą

-zobaczymy-powiedział Dominik

Zbliżała się godzina 14.00.Dominik był już gotowy do wyjścia.Zabrał tableta i poszedł do kawiarni w której miał się spotkać z całym zespołem.Gdy dotarł ujżał Rossa i całą ekipę zespołu R5.

-cześć!!-powiedział równo ulubiony zespół Dominika

-to pokaż im te pomysły-powiedział Ross

-no to tak wiem co nie co o was i zrobiłem taki plan,żeby pasował i wam i mi.Tutaj macie liste znanych firm które wam mogą wam zapewnić bombowy występ.Ttaj mam pare propozycji dotyczących teledysków i efektów specialnych.

-Dla mnie bomba-powiedział Ratliff perkusista zespołu

-Mnie też pasuje-powiedziała siostra Rossa Rydel

Gadali tak dobre 2 godziny kiedy Ross przypomniał sobi o randce z Agatą

-sorki ale muszę już iść-powiedział

-co przypomniałeś sobie o dziewczynie???-zapytał żartobliwie Rocky brat Rossa

-no niestety dobra idę narka

-będziesz jej musiał coś kupić bo nie odpuści jeżeli się spóźnisz-powiedział Dominik

-z kąd to wiesz???-zapytał Riker

-wielu ich byłych jak się spóźnili i przyszli bez prezentów na 1 randkę to była naprawdę wściekła

-dzięki za radę-powiedział Ross biegnąc do najbliższego sklepu.

Dominik z resztą zespołu nadal pokazywał im swoje pomysły.Wrócił o godz 20.00.Rodziców nie było w domu.Chłopak zorientował się,że nie ma jego laptopa więc poszedł do pokoju siostry.

-Agata znowu brałaś mojego laptopa a tam mam już gotowe teledyski!!!!!

Chłopak nacisną klamkę,wszedł i pprzyłapał swoją siostrę i Rossa na........(tutaj się można domyśleć i nie chodzi o pocałunek tylko o coś więcej).Dominik szybko wyszedł z pokoju i pobiegł do salonu wkładając słuchawki i słuchając najnowszych hitów Rossa.Kiedy 17-latek wyszedł Agata postanowiła pogadać z bratem.


 

1 komentarz: