piątek, 3 maja 2013

                                               Opowiadanie
To piszę tak jakby o sobie tylko rodzinka wymyślona.
Była godz 22.00 a Agata dopiero wrociła z basenu.Mnie to tak jak zwykle nie obchodziło.Założyłem słuchawki podłączyłem je do tableta.Agata nagle wbiegła do mojego pokoju i zaczeła coś tam gadać.Podeszła do mnie i odłączyła słuchawki.Nagle po całym domu rozległa się piosenka Rossa Lyncha "Can You Fell It".Agata zapytała mnie:

-czemu słuchasz moich piosenek??

-yyyy to też są moje piosenki ktorych słucham odkąd dostałem tableta

Agatę zamurowało ale póżniej zapytała???/

-a wiesz kto to śpiewa??

-oczywiście rozejrzyj się a poznasz odpowiedź

Rzeczywiście cały pokój byl opklejany plakatami Rossa Lyncha

-a chciałbyś się z nim spotkać???

-tak to moje mażenie ale co ty możesz zrobić

Agata otworzyła okno, ujżała 17-latka i krzykneła:

-Ross wejdź do domu!!!!

-nie nabieżesz mnie-powiedział Dominik brat Agaty

Nagle zadzwonił dzwonek do drzwi

-no idź otwórz

Dominik z niechęcią otworzył drzwi i ujżał swojego idola!!!

-cześć!-powiedział piosenkarz

-cześć-powiedział zdziwiony chłopiec patrząc na 17-latka wyższego o 20 cm

-widzisz miałam rację-powiedziała Agata pociągając Rossa za rękę

Chłopak szybko pobiegł do swojego pokoju i dalej słuchal muzyki 17-latka.Nagle do jego pokoju wszedł Ross i Agata.Tancerz rozejrzał się i ujżał sciany poopklejane jego zdjęciami.Agata pocichu odłączyła słuchawki ale Dominik się nie zorientował.Ross był zaskoczony,że ma takiego młodego fana.Właśnie kończyła się piosenka "Who I Am" kiedy Agata wyłączyła tableta a młody instrumentalista sam zaśpiewał końcowkę.

-no Dominik widzę,że jesteś moim fanem

-tak,tak jestem-odpowiedział zdenerwowany chłopiec

-wiesz szukam menadżera

-a to nawet dobrze się składa bo Dominik ma świetne plany co do twoich występów-powiedziała Agata

Dominik i Ross gadali cała noc na temat planów,występów i teledysków. Była godz. 5.00 kiedy Ross wyszedł zachwycony talentem menadżerskim Dominika.


2 komentarze: